Nápověda: Klientská sekce
Autorizovaný požadavek
13.08.2012 06:52

Autorizovaný požadavek

 Autorizovaný požadavek slouží k bezpečné komunikaci mezi zákazníkem a Web4U. Jen tak je možné ověřit, že komunikujeme s majitelem klientské sekce. Většinu požadavků na změnu je třeba zasílat právě touto autorizovanou cestou, případně telefonátem z kontaktního telefonního čísla uvedeného v klientské sekci.


Jak zaslat autorizovaný požadavek?

1. Přihlaste se do klientské sekce.

 

2. Po přihlášení do Vaší klientské sekce klikněte na ikonu "Autorizovaný požadavek".

 

3. Po kliknutí na ikonu "Autorizovaný požadavek" se Vám zobrazí formulář, do kterého co nejpřesněji popíšete svůj požadavek.

 

4. Pro odeslání autorizovaného požadavku klikněte na tlačítko "Odeslat" ve spodní části formuláře.


Po odeslání autorizovaného požadavku, se mu bude technická podpora věnovat v nejbližším možném čase!


Help Desk Software by Kayako fusion