Změna nameserverů u generické domény
20.08.2012 08:23

V případě, že nevíte co je to DNS (nameserver), můžete se toto dozvědět v našem článku DNS (nameserver) .

 


 

Pro změnu nameserveru u generické domény se nejprve přihlaste do klientské sekce, kde je doména vedena. Obrázek č.1

 


Obrázek č. 1

 

Po přihlášení v sekci Vedené služby a jejich administrace klikněte na Správa domén (1) Obrázek č. 2

 

Obrazek č. 2

 

Nyní máte dvě možnosti jak se dostat k úpravě nameserveru u konkrétní domény. První možnost je kliknout na ikonku Změna údajů (1). Druhá možnost je v případě, že na stránce vidíte seznam svých domén, u konkrétní domény kliknout na upravit (2) Obrázek č. 3.

 

Obrázek č. 3

 

Na další stránce zvolte možnost Změna technických údajů (1) Obrázek č. 4.

 

Obrázek č. 4

 

V případě, že jste využili první možnost, objeví se Vám pole, do kterého napište název domény (1) a vyberte koncovku (com, biz, info, org..) (2). Následně klikněte na Odeslat (3) Obrázek č. 5. Pokud jste použili druhou možnost, po zvolení Změna technických údajů, budete rovnou přesměrováni na konkrétní nastavení domény.

 

Obrázek č. 5

 

Na další stránce máte možnost provádět úpravy u domény. Nás bude zajímat sekce DNS Servery domény, která se nachází ve spodní části stránky. Zde máte možnost změnit Primární a 1. sekundární (popřípadě i jiný) nameserver (1) Obrázek č. 6. V případě, že chcete, aby doména využívala DNS naší společnosti, je nutné zde mít vyplněny hodnoty:

ns.web4u.cz
ns2.web4u.cz

 

Obrázek č. 6

 

Na závěr je nutné zvolit Způsob autorizace. Uvedená změna musí být potvrzena. Může být zaslán e-mail na uvedenou kontaktní adresu (1), nebo změna může být potvrzena na základě notářsky ověřeného podpisu držitele domény (2) – Tuto možnost zvolte v případě, že e-mailová adresa je již nefunkční a není tak možné na ní provést potvrzení změny. Na závěr klikněte na Odeslat požadavek (3) Obrázek č. 7.

 

Obrázek č. 7

 

Požadavek na změnu nameserveru bude odeslán. Následně bude zaslána na e-mailovou adresu zpráva s instrukcemi, jak uvedenou změnu potvrdit. Po potvrzení této změny bude trvat zhruba dalších 24 hodin, než se změna projeví.

 


V případě jakýkoliv dotazů můžete kontaktovat naší technickou podporu na telefonním čísle: +420 270 001 456


Komentáře (0)
Help Desk Software by Kayako fusion