Nápověda: Klientská sekce
Změna fakturačního kontaktu u služeb
10.09.2012 15:37

Pod jednou klientskou sekci můžete mít vedeno několik služeb a u každé služby můžete mít zvlášť vedený i jiný fakturační kontakt. V následujícím článku si ukážeme, jak ke službě přidat fakturační kontakt.


 

Nejprve je nutné mít požadovaný fakturační kontakt vedený v klientské sekci. Pokud ještě nemáte, můžete přidat nový fakturační kontakt.

V případě, že již máte fakturační kontakt v klientské sekci přidaný, můžeme provést nastavení kontaktu ke konkrétní službě.

Přihlaste se do klientské sekce, kde je služba vedena.

Najdeme si Vaše služby a jejich administrace . Uvidíte zde vedeny následující služby:

  • Správa domén

  • Webhosting

  • Serverhosting

  • Výdělek

Zde uvidíte tlačítko FAKTURAČNÍ KONTAKT . Na to když kliknete, dostanete se na stránku pro volbu fakturačního kontaktu konkrétní služby.

Ze seznamu vedených fakturačních kontaktů nyní stačí vybrat potřebný kontakt a klikněte na Uložit změny .

Nyní byste již u služby měli vidět nový fakturační kontakt.

V případě, že u kategorie máte vedeno vícero služeb, je možné každé službě nastavit zvlášť fakturační kontakt.

Domény

Pokud chcete změnit fakturační kontakt u jedné z vedených domén, musíte nejprve pro fakturační kontakt vytvořit novou Správu domén . Klikněte tedy v klientské sekci, pod Vaše služby a jejich administrace na Nová služba

Na další stránce stačí vybrat u ZŘÍZENÍ NOVÉ SKUPINY SPRÁVA DOMÉN správný fakturační kontakt a kliknete na Vytvořit .

V klientské sekci ve Vaše služby a jejich administrace můžeme nyní vidět, že máme vedeny dvě Správa domén. Klikneme na tu Správu domén, kde je vedena doména, které se má změnit fakturační kontakt.

Následně klikneme na ikonku Převod na jiný účet .

Nyní můžeme vybrat doménu, či domény, které se budou převádět. Dále již uvidíme vybraný účet, kam bude doména převáděna. Stačí proto nechat vybrané ( v případě, že máte 3 a více Správ domén, musíte vybrat tu správnou, kam doménu chcete převést) a klikneme na Pokračovat.

Pokud se podíváme nyní do klientské sekce Vaše služby a jejich administrace uvidíme, že doména byla převedena do nové Správy domén.

Webhosting

V případě, že vedeme vícero webhostingu a chceme u jednoho, nebo více webhostingů změnit fakturační kontakt, můžeme tak učinit v klientské sekci Vaše služby a jejich administrace . Klikneme na Webhosting , kde jsou služby vedeny.

Zobrazí se nám seznam vedených Webhostingových služeb a zde v sloupci Možnosti je i Fakturační kontakt

Na další stránce zvolíte nový fakturační kontakt a kliknete na Uložit změny . Tím dojde ke změně fakturačního kontaktu pro konkrétní webhostingovou službu.


Help Desk Software by Kayako fusion