Jak zažádat o provedení výplaty získaných provizí
15.03.2013 10:06

Jakmile naspořená provize přesáhne limit 200,-Kč, můžete zažádat o vyplacení provize. Přihlaste se do své klientské sekce. (Obrázek č. 1)

Obrázek č. 1

Ve svém učtu v klientské sekci klikněte na Výdělek RID. (Obrázek č. 2)

Obrázek č. 2

Překontrolujte aktuálnost svých údajů (o výplatu provize smí zažádat pouze osoba, se kterou je uzavřena Smlouva o zprostředkování). Pokud se vaše aktuální údaje liší od údajů ve smlouvě, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu se žádostí o změnu smlouvy. Částka k výplatě je snížena o manipulační poplatek 25,-Kč. Klikněte na Přehled žádostí o vyplacení. (Obrázek č. 3)

Obrázek č. 3

Na další stránce máte přehled svých žádostí a v jakém se nacházejí stavu. Pro novou žádost o vyplacení klikněte na odkaz Vyplňte žádost (Obrázek č. 4)

Obrázek č. 4

Následující postup se liší u podnikatelů a fyzických osob nepodnikatelů:

Soukromá osoba - nepodnikatel:

Vytiskněte a potvrďte žádost o vyplacení zobrazenou v klientské sekci. Nevystavujete žádné faktury a dokladem je pro vás výpis z bankovního účtu a výpis plateb ze systému zprostředkování v naší klientské sekci (Klientská sekce / Výdělek / Historie pohybů účtu). Zprostředkovatel tento příjem daní sám ve svém přiznání v §10, jako nahodilý příjem. Pokud tento nahodilý příjem nepřekročí 20.000,- Kč za rok, jedná se o osvobozený příjem, který se nedaní. (Obrázek č. 5)

Obrázek č. 5

Podnikatel nebo právnická osoba - plátce DPH:

Vystavíte nám fakturu za zprostředkování na příslušnou částku navýšenou o DPH.

Podnikatel nebo právnická osoba - neplátce DPH:

Vystavíte nám fakturu za zprostředkování na příslušnou částku.

Potvrzenou žádost anebo vystavenou zálohovou fakturu je nutné nám zaslat a to pomocí formuláře, který se nachází na spodní části stránky (2). Zde také uvedete správný variabilní symbol, pod kterým Vám platbu zašleme (1). Opět zde zkontrolujte číslo účtu a částku. Na závěr klikněte na Odeslat (3) Obrázek č. 6

Obrázek č. 6

Vaše žádost bude zkontrolována a pokud se nevyskytnou nějaké chyby, či nesrovnalosti, bude i potvrzena. V případě jakýchkoliv problémů, nebo nesrovnalostí Vás bude neprodleně kontaktovat pracovník zákaznické podpory, aby se s Vámi domluvil na dalším postupu.


V případě jakýkoliv dotazů můžete kontaktovat naší technickou podporu na telefonním čísle: +420 270 001 456

 


Help Desk Software by Kayako fusion