Nápověda: E-mail
Odesílání pošty skrze smtp.web4u.cz
11.04.2013 20:49

Co může způsobovat problémy s odesíláním pošty:

- blokování portu odchozí pošty od poskytovatele internetového připojení - povětšinou z důvodu ochrany proti spamu může poskytovatel internetového připojení zablokovat některé nebo všechny porty pro odchozí poštu, je tak třeba vyzkoušet všechny porty 25, 465 a 587. V případě neúspěchu je pak třeba požádat poskytovatele internetového připojení o jeho SMTP server.

- antivirový program - antivirový program může také zakázat určitý port či zablokovat komunikaci s SMTP serverem. V případě neúspěchu tak můžete případně zkusit přenastavit zabezpečení v antivirovém programu či jej na zkoušku vypnout a odzkoušet odesílání při tomto nastavení.

- autorizace vůči SMTP serveru - SMTP server smtp.web4u.cz vyžaduje přihlášení celou e-mailovou adresou (nazev@domena.cz) a heslem k e-mailové schránce.

Nastavení serveru odchozí pošty

Průvodce nastavením různých e-mailových klientů naleznete v sekci e-mail - odkaz.

Níže jsou uvedeny různé možnosti nastavení serveru odchozí pošty, při problémech s odesíláním tak vyzkoušejte všechny níže uvedené možnosti. Rozdíl naleznete vždy pouze v portu a způsobu zabezpečení spojení, ostatní nastavení zůstává shodné.

 


 

Adresa serveru: smtp.web4u.cz

Uživatel: schranka@domena.cz

Heslo: ***** (heslo k dané e-mailové schránce)

Protokol: SMTP

Port: 25

Zabezpečení: žádné, nebo STARTTLS

 


 

Adresa serveru: smtp.web4u.cz

Uživatel: schranka@domena.cz

Heslo: ***** (heslo k dané e-mailové schránce)

Protokol: SMTP

Port: 587

Zabezpečení: žádné, nebo STARTTLS

 


 

Adresa serveru: smtp.web4u.cz

Uživatel: schranka@domena.cz

Heslo: ***** (heslo k dané e-mailové schránce)

Protokol: SMTP

Port: 465

Zabezpečení: SSL/TLS

 

 


Help Desk Software by Kayako fusion