Nápověda: Domény
Přesun domény mezi klientskými sekcemi - autorizace emailem
04.08.2016 08:20

Pro úspěšný přesun domény z klientské sekce, k níž nemáte oprávnění, pod vlastní klientskou sekci je zapotřebí mít přístup k e-mailu vlastníka neboli držitele domény. Tento údaj můžete pro .CZ doménu vyhledat na webu https://www.nic.cz/, pro .EU doménu na https://whois.eurid.eu/en/ a pro generické domény (například .COM, .ORG a .NET) na https://www.whois.net/. Pokud se po vyhledání e-mail držitele u dané domény nezobrazí, byl vlastníkem nastaven jako neveřejný údaj.

 

1. Pro přesun domény se nejprve přihlašte do Vaší klientské sekce. Pokud zatím vlastní klientskou sekci nemáte, můžete si založit novou, prázdnou dle návodu pod odkazem.
    

 

2. Po přihlášní zvolte možnost Správa domén.

 

 

3. Následně klikněte na ikonu s názvem PŘEVOD DOMÉNY POD MŮJ ÚČET.

 

 

4. Do pole Doména, kterou chcete převést: zadejte název domény, kterou chcete přesunout do klientské sekce, v níž jste aktuálně přihlášeni. Na email vlastníka domény bude zaslána zpráva s předmětem "Žádost o převod domény ....." a odkazem, po jehož odkliknutí bude doména přesunuta.

 

 
5. Nyní již doménu naleznete v klientské sekci v kategorii Správa domén.

Help Desk Software by Kayako fusion