Nápověda
Nejčastější dotazy (FAQ)
20.03.2018 08:40

V tomto článku najdete přehled nejčastějších otázek, s nimiž se zákazníci obrací na zákaznickou podporu společnosti Web4U, a příslušných odpovědí.
V nich také naleznete odkazy na jednotlivé články naší Nápovědy, které daný problém popisují podrobněji.

 


Seznam otázek s odkazy
Jak mohu obnovit zapomenuté nebo ztracené heslo do klientské sekce?
Kde naleznu přehled zaplacených faktur?
Jak je možné změnit kontaktní a fakturační údaje?
Co mám dělat, když má doména expiruje, ale neobdržel(a) jsem zálohovou fakturu na její prodloužení?
Jak lze přesměrovat doménu pomocí DNS záznamů?
Jak mohu provádět úpravy spojené s .CZ doménou?
Jak se dají změnit údaje u ostatních domén (.EU, .COM, .NET a další)?
Za jakých okolností mohu přesunout doménu do jiné klientské sekce?
Co mám dělat, když chci změnit tarif webhostingu?
Jak se dostanu ke správě a nastavení e-mailových služeb?
Jaký je rozdíl mezi technologiemi PHP a HTML v případě tarifu webhostingu?




Jak mohu obnovit zapomenuté nebo ztracené heslo do klientské sekce?
Pro obnovu zapomenutého hesla či uživatelského jména využijte formulář na adrese https://www.web4u.cz/cs/ztracene-heslo.


Kde naleznu přehled zaplacených faktur?
Pro výpis všech vystavených daňových dokladů je zapotřebí přihlásit se do Vaší klientské sekce a následně zvolit položku Daňové doklady.
Daňový doklad je vždy vystaven nejpozději do 15 dnů od přijetí platby.



Jak je možné změnit kontaktní a fakturační údaje?
Změnu kontaktních a fakturačních údajů je nutné provést přímo ve Vaší klientské sekci.
Podrobnosti o tom, jak postupovat, najdete v naší Nápovědě, konkrétně v článích zaměřených na úpravu kontaktních údajů a úpravu fakturačních údajů.



Co mám dělat, když má doména expiruje, ale neobdržel(a) jsem zálohovou fakturu na její prodloužení?
Příčinou může být neaktuální fakturační e-mail, na který je zálohová faktura automaticky zasílána 60 dní před datem expirace domény.
Pokud jste doménu nezakoupili přímo u společnosti Web4U, ale u jednoho z našich partnerů, s veškerými požadavky včetně fakturace se prosím obraťte přímo na dotyčný subjekt.



Jak lze přesměrovat doménu pomocí DNS záznamů?
Doménu je možné přesměrovat pomocí DNS na požadovaný hosting, kde máte umístěnou Vaši webovou prezentaci a případně i e-mailové služby.
O tom, jak postupovat při úpravě jednotlivých DNS záznamů, se dočtete v Nápovědě v článku Jak nasměrovat doménu pomocí DNS záznamů.
Mějte však na paměti, že pokud nemáte nastaveny name servery na hodnoty Web4U (v případě .cz domén NSSET), nebudou mít tyto DNS záznamy vliv na provoz domény.



Jak mohu provádět úpravy spojené s .CZ doménou?

  • Změna údajů v kontaktu majitele domény
    Údaje v kontaktu majitele domény (ID kontakt) je možné měnit bez celkové změny majitele.
    Jde především o změnu e-mailové adresy, ale také o poštovní adresu, telefonní čísla atd.
    V tomto případě se jedná o změnu údajů ID kontaktu, který daná doména využívá.
    Jak postupovat se dočtete zde.
  • Změna majitele domény
    Změna držitele .CZ domény probíhá pouze na základě úředně ověřeného podpisu současného i budoucího držitele.
    Podrobný postup popisuje článek
    Změna držitele .CZ domény v naší Nápovědě.
  • Změna name serverů (NSSET)
    Pokud si přejte změnit NSSET, postupujte podle návodu, který najdete v článku Změna name serverů (NSSETu) u CZ. domény.

Jak se dají změnit údaje u ostatních domén (.EU, .COM, .NET a další)?
Veškeré změny spojené s údaji u ostatních domén provedete přímo v klientské sekci. Celý postup naleznete zde.


Za jakých okolností mohu přesunout doménu do jiné klientské sekce?
Pro úspěšný přesun domény z jedné klientské sekce do druhé je zapotřebí mít přístup k e-mailu vlastníka neboli držitele domény.
Popis kompletního postupu nabízíme v naší Nápovědě.



Co mám dělat, když chci změnit tarif webhostingu?
O změnu webhostingového tarifu můžete snadno zažádat v klientské sekci, kde je služba vedena.
Podrobné informace o tom, jak postupovat, naleznete v Nápovědě v článku Změna tarifu webhostingových služeb.



Jak se dostanu ke správě a nastavení e-mailových služeb?
Kompletní správa Vašich e-mailových služeb je dostupná v klientské sekci pod ikonou E-mail u konkrétního webhostingu.
Pokud si přejete nastavit Váš e-mailový účet v některé aplikaci (Outlook, Thunderbird), využijte článek Obecné nastavení e-mailového klienta.
Přístup k Vašim e-mailům je rovněž k dispozici na adrese http://webmail.web4u.cz/.



Jaký je rozdíl mezi technologiemi PHP a HTML v případě tarifu webhostingu?
Podrobný popis jednotlivých technologií, které jsou podporovány webhostingem, stejně jako jejich rozdíly, najdete v přehledu podrobných informací o webhostingu.




Pokud jste na této stránce nenalezli řešení vašeho problému, doporučujeme podívat se přímo do jednotlivých kategorií naší Nápovědy.
Případně se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu. Všechny dostupné kontakty a způsoby komunikace jsou k dispozici na adrese https://www.web4u.cz/kontakt.

 


Help Desk Software by Kayako fusion