Nápověda: E-mail
Postup nastavení poštovního účtu v programu Thunderbird
19.06.2012 16:51

Nastavení poštovního účtu v programu Thunderbird

1. Pro přidání již zřízeného e-mailového účtu do programů Thunderbird zvolte při prvním spuštění možnost "Vytvořit nový účet". Tuto volbu naleznete hned po startu programu na úvodní stránce. Pokud Thunderbird využíváte a nespouštíte ho poprvé, najdete tuto možnost po kliknutí na již vedenou e-mailovou schránku.

V případě, že se Vám zobrazí nabídka vytvoření nového poštovního účtu, přeskočte tuto možnost tlačítkem "Přeskočit průvodce a použít existující e-mail".

 

2. Objeví se průvodce nastavením e-mailového účtu. Zde zadejte své jméno a příjmení, e-mailovou adresu, která je provozována na serveru Web4U.cz, a heslo k příslušné e-mailové schránce. Následně klikněte na "Pokračovat".

 

3. Průvodce provede kontrolu nastavení zvoleného serveru a sám vybere optimální hodnotu. Dodatečně si můžete zvolit, jestli budete využívat  "POP3" nebo "IMAP". Doporučujeme provést "Ruční nastavení", a to z důvodu kontroly správného přihlašovacího jména.

 

4. Nyní zkontrolujte, zda se uživatelské jméno pro přístup do schránky elektronické pošty na serverech Web4U shoduje s e-mailem. Pokud ne, je třeba uživatelské jméno přepsat.


Můžete také změnit protokol, který budete pro přístup k emailové schránce využívat, provést nastavení šifrování a zvolit si správný port. U těchto voleb doporučujeme ponechat nastavení, které navolil průvodce Thunderbirdu, je však možné ho změnit na základě údajů, které jsou k dispozici v článku Obecné nastavení e-mailového klienta.

Nejdůležitější kroky zřízení e-mail účtu jsou hotové a pro aktivaci účtu stačí kliknout na tlačítko "Hotovo".

 

Blahopřejeme! Tímto je účet připraven pro provoz v programu Thunderbird!


Help Desk Software by Kayako fusion